Myynnin ja asiakkuuksien johtamisen digitaaliset mahdollisuudet

Turku AMK logo

Tehoa sisältömarkkinointiin -koulutussarja

Uutiskirjeen tuottaminen ja visuaalisen ilmeen suunnittelu vievät aikaa, joten on tärkeää oppia, millaisilla perustyökaluilla ajankäyttöä voi hallita. Hyvin suunniteltu uutiskirje parantaa asiakaskokemusta ja tukee ostopäätöstä sekä kestävää asiakassuhdetta.

Digityökaluilla voi automatisoida rutiinit, jolloin aikaa jää enemmän luovuutta ja henkilökohtaista vuorovaikutusta vaativiin tilanteisiin. Kun asiakaskommunikaatio on osuvaa ja digityökalut tukevat työtä, se parantaa sekä tehokkuutta että työhyvinvointia.

Lisätietoa julkaistaan syyskuun 2025 aikana

Mikrokoulutukset ja Työpajat

Mikrokoulutus 1: Visuaalisuus sisältömarkkinoinnissa 4.11. klo 8:30-9:15

Houkuttavat kuvat tekevät viestistä vaikuttavamman – mutta miten ne valitaan tai tehdään oikein? Tässä tiiviissä koulutuksessa opit, kuinka hyödyntää visuaalisia elementtejä, jotka: erottuvat kilpailijoista, ovat saavutettavia ja ymmärrettäviä, puhuttelevat kohderyhmää. Koulutus keskittyy erityisesti yritysten ja yhdistysten visuaaliseen viestintään uutiskirjeissä. Saat käytännön vinkkejä visuaalisen sisällön suunnitteluun ja valintaan.

Koulutuksessa käydään läpi uutiskirjeen tuottamisen keskeiset vaiheet, ja opitaan tuottamaan kiinnostavaa tekstiä. Näin toimien pystytään luomaan myönteistä ilmapiiriä vuorovaikutukseen asiakkaiden kanssa, positiivista asiakaskokemusta ja siten lisäämään myös omaa hyvinvointia.

Haluatko oppia tekemään näyttävää ja brändisi mukaista visuaalista sisältöä itse? Tässä käytännönläheisessä työpajassa opit Canvan avulla: suunnittelemaan kuvia ja infografiikkaa esimerkiksi uutiskirjeisiin, muokkaamaan ja varioimaan samoja sisältöjä myös somekanaviin, huomioimaan saavutettavuuden visuaalisessa viestinnässä, luomaan oman brändisi mukaisia pohjia ja asetuksia tehokasta jatkokäyttöä varten (vaatii Canva Pro -ominaisuuden). Työpaja sopii aloittelijoille, jotka haluavat hallita visuaalisen sisällöntuotannon perusasiat kätevästi yhdellä työkalulla.

Työpajassa suunnitellaan ja tuotetaan uutiskirje maksuttomalla Mailchimp-versiolla. Opit helppokäyttöisen editorin sähköpostienluomiseen ilman koodausta, perusanalytiikkaa ja lähettämään eri asiakas segmenteille.

Miten ilmoittaudun maksuttomiin koulutuksiin?

1

Täytä webropol lomake

Täytä tämä webropolin lomake. Tämän avulla seuraamme osallistujamääriä, lisäämme oikeat henkilöt Teams-työtilaan ja kartoitamme osallistujien lähtötason.

2

Seuraa sähköpostia​

Lomakkeen lähettämisen jälkeen saat sähköpostin, jossa on tietoa Teams-työtilasta ja/tai ohjeet ESR+ -lomakkeen täyttämiseen. Tämä riippuu siitä, oletko osallistunut aikaisempiin koulutuksiimme.

3

Täytä ESR+ -lomake

Jos ilmoittaudut ensimmäistä kertaa meidän koulutuksiin, tulee sinun täyttää ESR+ -lomake joka toimii korvauksena koulutuksille. 

4

Liity Teams työtilaan

Kun kaikki ovat kunnossa, pääset meidän Teams-työtilaan! Teams työtilasta löydät kanavakohtaisesti koulutukset ja lisää tietoa miten pääset niihin liittymään.

Scroll to Top