Asiakkaiden hankinnan digitaaliset työkalut -koulutussarja
Asiakkaiden hankinnan digitaaliset työkalut –koulutussarja koostuu kahdesta mikrokoulutuksesta ja yhdestä työpajasta. Mikrokoulutusten kesto on 45 min ja työpajan kesto on 1h 45 min. Koulutuksessa opit keinoja ohjata uusia asiakkaita verkkosivuillesi. Lisäksi opit luomaan dataan perustuvaa asiakasymmärrystä ja ohjaamaan verkkosivujen kävijöitä asiakkaiksi. Opit myös, miten voit kerätä tietoa verkkosivujesi kävijöistä ja heidän käyttäytymisestään.
Koulutukset ovat maksuttomia ja ne järjestetään Teamsissä. Työpajasarja on avoin mikro– ja pk-yrityksille sekä yhdistyksille.
Taso: aloittava myynnin digitaitaja tai edistynyt myynnin digitaitaja
Voit osallistua kaikkiin koulutuksiin tai valita itsellesi mieluisimmat – tervetuloa mukaan!
Mikrokoulutukset ja Työpajat
Koulutuksessa esitellään keinoja asiakkaiden houkuttelemiseen verkkosivuille. Lisäksi tutustutaan hakukoneoptimointiin ja sen hyödyntämiseen.
Koulutuksessa esitellään verkkosivujen kävijöiden motivaatiotekijöitä ja niiden vaikutusta päätöksentekoon. Lisäksi tutustutaan konversio-optimointiin, eli siihen, miten verkkosivujen kävijät saadaan muutettua asiakkaiksi.
Työpajassa tutustut lähtötasosi mukaisesti joko Google Analyticsin perusteisiin tai Google Analyticsin käytön laajentamiseen. Lisäksi tutustutaan ja kokeillaan verkkosivujen syvempää analysointia sekä asiakaskäyttäytymiseen pureutuvia digitaalisia työkaluja.