Myynnin ja asiakkuuksien johtamisen digitaaliset mahdollisuudet

Turku AMK logo

Data- ja digitaalisen myynnin strateginen kehittäminen

Koulutussarja koostuu kahdesta mikrokoulutuksesta ja kahdesta työpajasta. Mikrokoulutusten kesto on 45 min ja työpajojen kesto on 1h 45 min. Koulutuksen tavoitteena on tarjota käytännön työkaluja datan keräämiseen, hallintaan ja hyödyntämiseen myyntiprosessin eri vaiheissa. Lisäksi koulutus käsittelee digitaalista myynnin muutosta, keskittyen ihmislähtöisiin toimintatapoihin, jotka huomioivat sekä asiakkaiden että myyntitiimien tarpeet. Koulutussarja on ilmainen ja järjestetään Teamsissä. Koulutussarja on avoin mikro- ja pk-yrityksille sekä yhdistyksille.
Taso: aloittava digitaitaja.
Voit osallistua kaikkiin koulutuksiin tai valita itsellesi mieluisimmat – tervetuloa mukaan!

Mikrokoulutukset ja Työpajat

Tämän koulutuksen tarkoituksena on antaa osallistujille valmiudet johtaa ja toteuttaa myynnin digitaalista muutosta keskittyen ihmislähtöisiin toimintatapoihin. Digitaalinen muutos on myynnissä välttämätöntä, mutta sen onnistuminen vaatii syvällistä ymmärrystä ihmisten tarpeista – niin asiakkaiden kuin myyntihenkilöstönkin näkökulmasta.

Työpajassa keskitytään siihen, miten myynnin digitaalisia prosesseja ja työkaluja voidaan kehittää ja ottaa käyttöön tavalla, joka huomioi asiakkaiden odotukset parantaen asiakaskokemusta. Samalla käsitellään, miten digitaalinen muutos voidaan toteuttaa niin, että myyntitiimit sitoutuvat siihen ja saavat käyttöönsä välineet, jotka tukevat heidän työtään ja parantavat heidän tuloksiaan. Tervetuloa hallitse myynnin digitalisaatiota ihmislähtöisesti -työpajaan!

Koulutuksen tavoitteena on antaa osallistujille käytännön työkalut datan keräämiseen, hallintaan ja hyödyntämiseen myyntiprosessissa. Painopisteenä ovat yritysten haasteet ja tarpeet, ja koulutuksessa autetaan osallistujia kehittämään datastrategia, joka edistää yrityksen kasvua ja kilpailukykyä. Koulutus käy läpi datan keruun menetelmiä, kuten asiakaskontaktit ja uutiskirjeet, ja tarjoaa ratkaisuja pienten yritysten datan hyödyntämiseen. Lisäksi käsitellään CRM-järjestelmien käyttöä ja kehittämistä kohti systemaattisempaa datan hallintaa.

Työpaja sisältää käytännön tehtäviä, joissa osallistujat laativat datan keräämisen suunnitelman ja jakavat kokemuksiaan pienryhmissä, mikä edistää verkostoitumista ja oppimista. Tämä koulutus ja työpaja tarjoavat osallistujille välineet ja inspiraation datan tehokkaaseen hyödyntämiseen liiketoiminnassa. Tervetuloa Datan kerääminen ja verkostoituminen -työpajaan!

Koulutussarja on päättynyt

Scroll to Top