Myynnin ja asiakkuuksien johtamisen digitaaliset mahdollisuudet

Turku AMK logo
Euroopan unionin osarahoittama logo

Blogi

Tervetuloa Digio-blogiin! Täällä jaamme ajankohtaisia oivalluksia ja syvällisiä näkemyksiä digitalisaation, tuottavuuden kasvun ja työhyvinvoinnin maailmasta. Blogimme tarjoaa asiantuntevaa sisältöä, joka auttaa organisaatioita edistämään digitaalista valmiuttaan ja hyödyntämään teknologian tarjoamia mahdollisuuksia tehokkaasti.

Blogin julkaisutoimikunta: Marjatta Rännäli Turku AMK, Annukka Kinnari Turku AMK ja Arina Ventelä Turku AMK

Analyytikko käyttää tietokoneella olevaa hallintapaneelia liiketoimintatiedon analysointiin ja tietojen hallintajärjestelmää.

Digitalisaation ja datan merkitys myynnissä

Liiketoiminnan kehittyessä kohti entistä digitaalisempia ratkaisuja, datan merkitys ja ihmislähtöinen johtaminen korostuvat. Kun tavoitteena on kasvattaa myyntiä ja vahvistaa asiakassuhteita, on tärkeää, että digitaaliset työkalut ja prosessit eivät ole pelkkiä teknisiä työkaluja

Lue lisää »
Työntekijä tekemässä työtä läppärillä, jonka yläpuolella on indikaatio automatisaatiosta

Toistuvan työn automatisointi

Ensimmäinen askel on tunnistaa rutiinit, eli tehtävät, joita toistetaan päivittäin ja ovat luonteeltaan suoraviivaisia. Tämä saattaa olla esimerkiksi jonkin tiedon ylös kirjaaminen tai lähettäminen eteenpäin.

Lue lisää »
Nainen katsomassa ikkunasta ulos rentoutuneena

Digitalisaation vaikutuksia työhyvinvoinnin portailla

Digio-hankkeessa tavoitteena on paitsi vahvistaa digitalisaatiota myynnissä ja asiakkuuksien hallinnassa myös varmistaa, että digitalisaatio tapahtuu hyvinvointia uhraamatta. Tässä tekstissä pohdinkin, miten myynnin digitalisaatio voi vaikuttaa positiivisesti tai negatiivisesti työntekijöiden hyvinvointiin hyödyntäen pohjana Työhyvinvoinnin portaat -mallia.

Lue lisää »
Scroll to Top